گاهی باید بی رحم بود …
نه با دوست …
نه با دشمن …
بلکه با خودت …
و چه ” بزرگت میکند ” آن سیلی که خودت میزنی به صورتت …
♥ نوشته شده در جمعه هشتم بهمن ۱۳۹۵ ساعت 13:34 توسط نگین:
. عاشقانه ....ما را در سایت . عاشقانه . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 197