می دانم که روزی مرا در آغوش خواهی گرفت پشیمان و با چشمانی پراز اشک... خودم را که نه، قاب عکسم را، اگهی ترحیمم را اگهی که کنارش نوشته: " بآزگشــت همــه بـه سویـ اوســت" ♥ نوشته شده در دوشنبه نهم مرداد ۱۳۹۶ ساعت 0:41 توسط نگین: ...