ما را در سایت . عاشقانه . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135
ما را در سایت . عاشقانه . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165
"خانوم بودن" خوب است
اما گاهی "دخترک" درونت را زنده کن
گاهی اوقات بلند بلند بخند
چه عیبی دارد اگر دلت خواست
لی لی بازی کنی
آواز بخوانی
عروسکت را بغل کن
موهایش را بباف
ما فقط گاهی دلمان برای آن دخترک درونمان تنگ میشود
وگرنه سبک سر نیستیم
بگذارید به وقتش پیر شویم
ما هنوز خیلی جوانیم
هنوز برای این همه «خانوم» بودن زود است
بگذارید لااقل گاهی «دخترک» پر شور باشیم...
. عاشقانه ....
ما را در سایت . عاشقانه . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 217
چیزهای تازه ای یاد گرفتم دیگر نوشته هایم را در دفترچه خاطرات تنهاییم نمی نویسمیه دل شکسته بهم گفت تو قلبت بنویس تا همیشه بتونی بخونیشوندر عین سادگی چقدر زیبا بود حرفشچقدر نا به هنگام پر کشیدی . عاشقانه ....ما را در سایت . عاشقانه . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 235
. عاشقانه ....ما را در سایت . عاشقانه . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 252