. عاشقانه .

خرید بک لینک
About Meسلام.. ب وب من خوش اومدید..دلخسته ای گفت خدایا تو ک تقدیرم را از قبل نوشته ای دیگر دعا برای چ؟خدا گفت تو دعا کن شاید من نوشته باشم هر آنچه بنده ام بخوهد..************گذران زندگی این رو به من یاد داد که آدم ها معمولا چیزهایی را از دست می دهند که از داشتنش مطمئن هستند ...************آدم ها گریه می کنند نه به این خاطر که ضعیف هستند،به این خاطر که مدت زمان زیادی قوی بودند...!************آنچه هستیم نمی خواهیم و آنچه می خواهیم نیستیمآنچه داریم دوست نداریم و آنچه نداریم دوست داریمو عجیب است که هنوز امید به فردایی روشن داریم...!ساعتها را بگذارید بخوابند...بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست....************هوایت دستان سنگینی داشتوقتی به سرم زد فهمیدم!************دلم بچگی میخواهد !جلوی کدام مغازه پا بکوبم تا برایم آرامش بخرند ؟************ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ !ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ی ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ِ ﺫﻫﻦ ِ ﺗﻮ ، ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ…ﺁﺩﻡﻫﺎ “ﺗﻤﺎﻡ” ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ …!************می دانم که نمیخوانیامامخاطب که تو باشیمدیونم اگر ننویسم...اما دلم می شکند زمانی که برای تو مینویسم...و همه میخوانند...جز تو...ای مهربان...چه بخوانی , چه نخوانی,من مینویسم...این نوشته ها از کعبه دلم...برای توست..************نگــــــران نباشحــــال مـــن خـــــــوب اســتبــزرگ شـــده ام...دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــومآمـوختــه امکه این فـــاصــله ی کوتـــاه بین لبخند و اشکنامش زندگیست...آمــوختــه امکه دیگــر دلم برای نبــودنـت تنگ نشــــودراســــــتیبهتــــــــــر از قبل دروغ می گویــــم...حــــال مـــن خـــــــوب اســتخــــــوب خــــوب... . عاشقانه ....ادامه مطلب

ما را در سایت . عاشقانه . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 23:45

About Meسلام.. ب وب من خوش اومدید..دلخسته ای گفت خدایا تو ک تقدیرم را از قبل نوشته ای دیگر دعا برای چ؟خدا گفت تو دعا کن شاید من نوشته باشم هر آنچه بنده ام بخوهد..************گذران زندگی این رو به من ی . عاشقانه ....ادامه مطلب

ما را در سایت . عاشقانه . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: جمعه 12 دی 1399 ساعت: 2:26

"خانوم بودن" خوب است
اما گاهی "دخترک" درونت را زنده کن
گاهی اوقات بلند بلند بخند
چه عیبی دارد اگر دلت خواست
لی لی بازی کنی
آواز بخوانی
عروسکت را بغل کن
موهایش را بباف
ما فقط گاهی دلمان برای آن دخترک درونمان تنگ میشود
وگرنه سبک سر نیستیم
بگذارید به وقتش پیر شویم
ما هنوز خیلی جوانیم
هنوز برای این همه «خانوم» بودن زود است
بگذارید لااقل گاهی «دخترک» پر شور باشیم...

. عاشقانه ....

ما را در سایت . عاشقانه . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 217 تاريخ: جمعه 3 خرداد 1398 ساعت: 17:06

  چیزهای     تازه   ای یاد   گرفتم  دیگر نوشته هایم را در دفترچه خاطرات تنهاییم نمی نویسمیه دل شکسته بهم گفت تو قلبت بنویس تا همیشه بتونی بخونیشوندر عین سادگی چقدر زیبا بود حرفشچقدر نا به هنگام پر کشیدی . عاشقانه ....ادامه مطلب

ما را در سایت . عاشقانه . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 235 تاريخ: سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 1:54

. عاشقانه ....ادامه مطلب

ما را در سایت . عاشقانه . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 252 تاريخ: سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 1:54

صفحه بندی